Mi az a QuizNight?

Heti rendezésű, ingyenes kvízjáték csapatoknak. A kvízeket kocsmákban, kávézókban tartjuk, az este nyertes csapatai pedig italokat nyernek.

Hogyan lehet nevezni?

Csak foglalj asztalt a hozzád legközelebbi kvíz helyszínre, és gyere le hétfő este 8-ra egy 3-5 fős csapattal, a kvízmester a helyszínen elmondja a többi tudnivalót.

QuizNight Helyszínek

Friss topikok

  • nyúlósgumitej: Happy Hour!!! Ez azért szép húzás a GRUNDtól! Köszönjük! (2013.05.08. 09:19) Az év pubquize
  • nyúlósgumitej: A Még Nincs Név érte el a legmagasabb pontszámot 33 ponttal, de mivel fél ponton belul voltak dönt... (2013.04.29. 12:47) Kérem vissza a 30 pontunkat!
  • inquizitor: @BDzsH: próbálom mindenben a jót látni :) (2012.12.13. 18:31) Állítólag…
  • nyúlósgumitej: Egyértelmű, h a Hírcsárda :) (2012.12.06. 17:10) Blog.hu Karácsonyi buli
  • inquizitor: @nyúlósgumitej: megnyugodhatsz, nem ért el a kedves szerző annyit. Bár annyit talán még a Kedves V... (2012.10.17. 20:10) Habkönnyű hétfői haligali

2013.04.14. 21:47 inquizitor

Interjúk a Quiznight csapatával- Barbi

Címkék: interjú

Hosszabb kihagyás után újabb interjúval örvendeztetjük meg a nagyközönséget, fogadjátok hát szeretettel a képzeletbeli „Legattraktívabb kvízmester” cím (bocs Sebi!) büszke és jogos tulajdonosával, Barbival készített mélyinterjút!

blogra.jpgInquizitor: Hogyan kerültél kapcsolatba a Quiznight-tal, hogyan lettél kvízmester?

Barbi: Nos, ez egy érdekes történet: korábban dolgoztam egy online médiánál, ahol megismerkedtem az akkor még a Sugárban sem kvízmester Orosz Ádámmal, aki kvízmesterré avanzsálása után mesélt erről az egészről, aztán pedig szólt, hogy Álmos kvízmestereket keres az új helyszínekre. Mivel a srácok közé jól jött volna egy női kvízmester :) és nekem is szimpatikus volt a dolog hamar megegyeztünk. Nem sokkal később bejött új helyszínnek a Jókai és ott lettem kvízmester, ott kezdtem el a pályafutásomat.

I.: Milyen szereped van a Quiznight Team-ben a játékvezetésen kívül?

Barbi: A kérdésírásban szoktam részt venni. Eleinte személyesen találkoztunk, összeültünk hétvégente a többiekkel, de mivel én nem budapesti vagyok, ez sajnos nem mindig volt megvalósítható. Hála Istennek azonban az online felületek segítségével ez a probléma áthidalható. Nem voltam mindig konstans módon aktív a kérdésírásban, hiszen az iskola és a munka mellett ez nem mindig volt lehetséges. Most azonban csak a sulira koncentrálok és így egy kicsit több időm van erre is, főleg hétvégente tudok foglalkozni ezzel és nem csak egyes kérdéseket írok, hanem komplett villámköröket és összepárosítós kérdéssorokat is készítettem már. Szükség is van rá, mert a Team férfitagjai általában nagyon várják a lányos(abb) témájú kérdéseket! :)

I: Apropó lányos kérdések! Neked kell kibrusztolni, hogy legyen nőiesebb témájú kérdés a kvízeken vagy ez kifejezett elvárás?

Barbi: Én eleinte alapvetően a lovas témaköröket propagáltam kérdésírásnál, de aztán Álmosék szóltak, hogy női vonalon is erősítsek.

I: Szóval akkor a mélyítővonalat azért te követted el, igaz?

Barbi: Igen, és a transzparens púdert is (nevet). Igyekszem azért bővíteni a repertoáromat, pont most találtam a neten böngészve remek biológiai és tánc témájú kérdéseket, ezekre lehet számítani a jövőben. Persze a lovas kérdések is bármikor felbukkanhatnak, macskás kérdésekben meg még partnerem is akad Levi személyében. Eddig olyan 60-40 az ő javára a macskás kérdések tekintetében (nevet).

I.: Mesélj nekünk légy szíves a privát életedről, mit csinálsz, mikor, miért és egyáltalán, amikor nem kvízt vezetsz és kérdést írsz?

Barbi: Galgahévízen lakom, de a fél életemet Gödöllőn töltöm. Tanult szakmámat tekintve andragógia alapdiplomám van, amit munkavállalási tanácsadás szakirányon szereztem. Később dolgoztam HR- területen és a médiában is- itt kerültem ugye kapcsolatba Ádámmal- majd ingatlan- tanácsadóként kezdtem el tevékenykedni, de mivel közben folyamatban van egy vezetés és szervezés mesterdiplomám is a Szent István egyetemen HR-menedzsment szakirányon és az ingatlanpiac sem most éli virágkorát, ezért a munkát jelenleg szüneteltetem. Munka helyett a sulira koncentrálok még a kvízen kívül, valamint vannak a nagyszerű szüleim, akik mindebben támogatnak (nevet). Mindenképpen meg kell még említenem szívem csücskét és életem értelmét, drága lovacskámat, Orfeát, aki szintén Gödöllőn lakik, nagyon sok időt töltök vele is.

I.: Ha már Gödöllő: ugyanolyan egyetemi város, mint Pécs vagy Szeged. Nem tervezitek kvíz indítását? A helyismerettel biztosan nem lenne gond…

Barbi: Ráhibáztál, valóban felmerült a lehetősége, a helyszín is adott lenne, a tulajdonossal beszéltem is már, de lényegi tárgyalások még nem zajlottak. Amennyiben ezek megtörténnek, és mindenkinek megfelelnek a feltételek, akkor jövőre beindulhat a gödöllői helyszín is. Hozzáteszem, nagyon hiányoznának a pesti csapataim, legyen szó akár a Jókairól, akár a Szimpláról.

I.: Van kedvenc kérdésed, kérdéstípusod?

Barbi: Konkrét kedvenc nincs, de 16-20-ig tartó összepárosítós feladatokat nagyon szeretem. Mivel vizuális típus vagyok a képrejtvények is nagy kedvenceim és persze a beküldött kérdéseket. Mindig rácsodálkozom, mi mindent tudnak kérdezni a játékosok.

I.: Érzékeled azt, hogy a játékosok máshogy viszonyulnak hozzád, azért mert lány vagy?

Barbi: Alapvetően nagyon udvariasak, segítőkészek velem a játékosok, gondolok itt a pakolászásra, szerelésre egyéb hasonló jellegű segítségre (nevet). Megemlíteném még azt, hogy a nyertes csapatok mindig megkínálnak engem is a nyereményükből, de mivel kocsival járok be Pestre, ezért nem ihatok. Nemrégiben azonban egy csapat áthidalta ezt is, és egy hatalmas almalevet kaptam. A döntőn azonban nem lesz kegyelem, muszáj lesz innom! :)

I.: Mekkora a mozgás a Szimpla és a többi helyszín között? Vidéki csapatok sűrűn jönnek hozzád?

Barbi: Vidékiek jellemzően nem a Szimplába jönnek, ha már Budapesten játszanak. Egyszer- kétszer azért volt rá példa, de főleg szentendrei csapatokhoz volt eddig szerencsém. A pesti helyszínekről természetesen sok csapat jön. Ami nagyon pozitív, hogy minden héten egyre hamarabb telnek be a foglalásnál a helyek és fordulóról- fordulóra két- három teljesen új csapat jön. Bővülünk, éljen a Quiznight! :)

I.: Gördülékenyebben ment a tegnapi kvíz, mint az első?

Barbi: Igen, sokkal. De eredetileg sem a sok ember előtt való szerepléssel volt a gondom, hanem olyan trükkökre gondolok itt, mint hogy hogyan határozzam meg egy játék tempóját, hogyan rendezzem le a felmerülő vitás kérdéseket. Ebbe azonban beletanultam, szóval fejlődök én is.

I.: Van valamilyen speciális élményed, sztorid a Quiznight-tal kapcsolatban?

Barbi: Igen! Az Amorf Ördögök csapata „Hajrá Barbi!” póloban szándékozik jönni a döntőre. A Szamoai Hadsereg csapata pedig „Szeretünk Barbi!” feliratú táblával fotózkodott legutóbb, ezeket nem tudom nem pozitívan értékelni ;) . Imádom őket.

Barbinak nagyon szépen köszönöm az interjút, folytatása hamarosan következik (de tényleg !)…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://quiznight.blog.hu/api/trackback/id/tr545220301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása