Mi az a QuizNight?

Heti rendezésű, ingyenes kvízjáték csapatoknak. A kvízeket kocsmákban, kávézókban tartjuk, az este nyertes csapatai pedig italokat nyernek.

Hogyan lehet nevezni?

Csak foglalj asztalt a hozzád legközelebbi kvíz helyszínre, és gyere le hétfő este 8-ra egy 3-5 fős csapattal, a kvízmester a helyszínen elmondja a többi tudnivalót.

QuizNight Helyszínek

Friss topikok

  • nyúlósgumitej: Happy Hour!!! Ez azért szép húzás a GRUNDtól! Köszönjük! (2013.05.08. 09:19) Az év pubquize
  • nyúlósgumitej: A Még Nincs Név érte el a legmagasabb pontszámot 33 ponttal, de mivel fél ponton belul voltak dönt... (2013.04.29. 12:47) Kérem vissza a 30 pontunkat!
  • inquizitor: @BDzsH: próbálom mindenben a jót látni :) (2012.12.13. 18:31) Állítólag…
  • nyúlósgumitej: Egyértelmű, h a Hírcsárda :) (2012.12.06. 17:10) Blog.hu Karácsonyi buli
  • inquizitor: @nyúlósgumitej: megnyugodhatsz, nem ért el a kedves szerző annyit. Bár annyit talán még a Kedves V... (2012.10.17. 20:10) Habkönnyű hétfői haligali

2013.04.02. 12:47 inquizitor

A nyúl hozza a posztot

Elöljáróban szeretném megköszönni két játékostársamnak a múlt heti és a két héttel ezelőtti kisegítést, és hogy oly remek posztokkal örvendeztették meg a nagyérdeműt az én távollétemben is.

Ha már kvíz nem lesz ma, akkor legalább a múlt heti események összefoglalóját megkapjátok, ismét egy megejtő ötletességű címmel, mert bár a tavaszba szakadt télről vagy márciusba szakadt áprilisról, vagy a nyakamba szakadt csapadék konstans mennyiségéről és változó minőségéről is lehetne nagyon viccesen írni, de egyrészt nekem a nagyon vicces írás nem megy, másrészt meg egyáltalán nem tartom viccesnek a nagykabát alatti három réteget március utolsóelőtti napján. És különben sem vagyok lány, engem aztán nem kell locsolni így az ünnepre való tekintettel sem.

Rögtön a végéről kezdve azt, amit amúgy az elején kéne, el kell, hogy mondjam: nagyon mókás kis kvízt hozott össze a QN Team múlt hét hétfőre, nagyon elégedetten és jó érzéssel álltam fel az asztalunk mellől és NYÚLtam a kabátomért a játék végeztével. Mondjuk Levit a harmadszor elsütött Maine coon-ért most már egy vérnyulas wellness-re befizetném, node ne szaladjunk ennyire előre: nincs rajtunk a nyúlcipő és a festett tojást sem szabad összekeverni az antiochiai Szent Kézigránáttal.
Az általatok beküldött ötösfogatban ezen a héten nem éreztem kiemelkedően nehéznek semmit, szép kérdés volt a karantén, de a sarki fény, a tus, és a 9/11 véleményem szerint a sima és a nagyon könnyű kategória között balanszírozott, az első youtube- videós kérdés meg jópofa volt, olyasvalami, aminek korábban sosem néztél utána, de miután szembesültél a kérdéssel, magad sem érted, hogy miért nem. :) Meg persze azt sem, hogy miért pont ez az első videó.
A már három héttel ezelőtt is fejtegetett gondolataim a kapcsolatkörökről ezúttal is igazolódni látszódtak, hiszen én csak nagyon a vége fele jöttem rá, hogy mit is akarnak kihozni kapcsolatnak, viszont mikor rájöttem, akkor elégedetten csettintettem, mondván, hogy ez bizony fasza ötlet volt.
Nincs a dologgal amúgy semmi baj, de csak nekem tűnik úgy, mintha a Nobel- díj körüli kérdések felül lennének reprezentálva mostanában a kvízen? Az idei szezonban már nem is tudom, hányadszor botlunk bele (szerencsére csak átvitt értelemben), és én ugyan nem számolom, de azt a „nem is tudom hányadszor”-t szerintem lassan egy kezemen már meg sem tudnám. Lényegében azonban ajándék öt pont kategória, úgy vélem.

Az anagrammák szerintem most dolgoztatták rendesen az agytekervényeket, köszönhetően annak, hogy nem éppen a legrövidebb nevű épületek kerültek be a kitalálandók közé, kíváncsi lennék a pontszámokra, lehet csak én éreztem ilyen nehéznek, de valami belül azt súgja nem most volt a legnagyobb a telitalálatosok száma az idényben.
A vegyesfelvágottba - amely egy húsvéti hidegtálról sem hagyható el jó szívvel, hétfő esténként azonban a 26-35. kérdésig terjedő etapot alkotja- került megint minden, ami csak jógyereknek jár egy másik híres keresztény ünnepkor. Cseles irodalmas, tudhatós autós, ráhibázós színésznős, iDióta iPhone-os, meglepődős történelmes, kitalálós tőzsdés- szerintem. Csak így tovább, remekség volt azt mondom.
A - részben már előre felemlegetett- plusz tízes körben, nem tudom, hogy teremhettek egyeseknek a babérok, de én ezt most olyan „áh, hagyjuk”-nak tituláltam. Persze nyilván ha nem a kockáztatós részről lett volna szó, egypár választ beírtunk volna és talán rá is hibázunk, de az utolsó öt tudjuk, hogy nem erről szól (nekünk legalábbis :) ) és utólag visszagondolva talán nem is hibáztunk volna rá arra amit nem tudtunk…:)

 

1.Igazságossági- faktor-mérő-elemző központunk kimutatása kábéra (igen, tudjuk, ez nem 40. Azért kábéra, okoskák.)

Irodalom: 5
Történelem: 5
Popkultúra (modern film, zene, művészetek): 3
Természettudományok: 8
Művészettörténet (klasszikusok): 2
Technika: 7
Gazdaság: 2
Sport: 1

2. Ideális kvíz lett volna: Gyakorlatilag bárkinek, aki az előző évszázadban volt gyerek, a 2000-es években meg nagyon odafigyelt a világra. Az se ártott, ha technikabuzi.

3. Bónusz egy mondat Szigor tanársegéd úrtól a zsar… a villámkérdésről: A hallgató témaválasztását csak dicsérni lehet, mást én most nem is teszek. Ötös.


Ezzel zárom soraimat mára, remélve, hogy a húsvéti szünet utáni, április 8-ai hétfőn ismét találkozunk a QuizNight immáron TIZENEGY helyszínének valamelyikén, azután pedig itt a blogon vagy Facebookon, ahol komment és like és kommentlike formátumban fejezhetitek ki (nem)tetszéseteket, vitaindítóitokat, észrevételeiteket a kvízzel és a leírtakkal kapcsolatban!
Csak ismételni tudom az általam kiegészített régi, dakota közmondást: mindenki hozzon magával még egy embert, hogy ők is itt játszhassák az agyukat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://quiznight.blog.hu/api/trackback/id/tr965185994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása